אז יום שני האחרון היה לנו שעה שבה עבדנו על הפרויקט של כתב ההגנה והתביעה.
בקבוצה שלנו- התביעה, אני הייתי האחראית על הקבוצה כיף אף אחד אחר לא רצה. התחלקנו לקבוצות של המדינות וכל קבוצה הוציאה מהמידע שהיא כתבה בטבלה את הדברים הרעים שהמשטר הטוטליטרי עשה. לדוגמה- טרור כלפי האזרחים ושלילת זכויות אדם. כל קבוצה קטנה כתבה את הפעולות האלו על דף במטרה במפגש הבא לאחד את הכל כדי לנסח כתב תביעה סופי המכיל את כל האשמות נגד המשטרים הטוטליטריים.
העבודה הייתה מהנה- לפחות בשבילי. עבדתי עם אריאל על מנת למצוא בטבלה שלנו את כל הדברים השליליים שכתבנו על המשטר הטוטליטרי. עבדנו בצוות ובשיתוף פעולה והצלחנו להוציא רשימה גדולה של האשמות נגד המשטר הטוטליטרי. הקבוצות האחרות עבדו גם יפה אך עדיין לא ראיתי את מה שהן כתבו. מקווה שנוכל לסיים בקרוב את הפרויקט בהיסטוריה.
בנוסף חשבתי על זה ויש לי כמה הצעות לשיפור הפרויקט למען התלמידים של שנה הבאה. לדוגמה, אפשר לגוון את המדינות ולא לכתוב רק על ארבע מדינות. בנוסף אפשר להשתמש בדוגמאות אקטואליות כמו צפון קוריאה. אפשר גם לשלב בין הקבוצות במהלך העבודה כאשר יש אירועים משותפים ולראות את האירועים האלה על אותן מדינות. אפשר גם להוסיף חלק יצירתי במהלך העבודה כמו בניית מצגות על כל מדינה והצגה שלהן בכיתה.
חוץ משיפורים אלה אני ממש נהנת בפרויקט הזה (:
בקבוצה שלנו- התביעה, אני הייתי האחראית על הקבוצה כיף אף אחד אחר לא רצה. התחלקנו לקבוצות של המדינות וכל קבוצה הוציאה מהמידע שהיא כתבה בטבלה את הדברים הרעים שהמשטר הטוטליטרי עשה. לדוגמה- טרור כלפי האזרחים ושלילת זכויות אדם. כל קבוצה קטנה כתבה את הפעולות האלו על דף במטרה במפגש הבא לאחד את הכל כדי לנסח כתב תביעה סופי המכיל את כל האשמות נגד המשטרים הטוטליטריים.
העבודה הייתה מהנה- לפחות בשבילי. עבדתי עם אריאל על מנת למצוא בטבלה שלנו את כל הדברים השליליים שכתבנו על המשטר הטוטליטרי. עבדנו בצוות ובשיתוף פעולה והצלחנו להוציא רשימה גדולה של האשמות נגד המשטר הטוטליטרי. הקבוצות האחרות עבדו גם יפה אך עדיין לא ראיתי את מה שהן כתבו. מקווה שנוכל לסיים בקרוב את הפרויקט בהיסטוריה.
בנוסף חשבתי על זה ויש לי כמה הצעות לשיפור הפרויקט למען התלמידים של שנה הבאה. לדוגמה, אפשר לגוון את המדינות ולא לכתוב רק על ארבע מדינות. בנוסף אפשר להשתמש בדוגמאות אקטואליות כמו צפון קוריאה. אפשר גם לשלב בין הקבוצות במהלך העבודה כאשר יש אירועים משותפים ולראות את האירועים האלה על אותן מדינות. אפשר גם להוסיף חלק יצירתי במהלך העבודה כמו בניית מצגות על כל מדינה והצגה שלהן בכיתה.
חוץ משיפורים אלה אני ממש נהנת בפרויקט הזה (:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה